2008. február 20., szerda

békávé 14.

A világban mindenki hasonlít valakire.

Szerintem az alábbi fiút látta meg valaki Hurvinyek figurájának alkotása előtt... Emlékeztem még Hurvinyekre? A bábfigura, akinek Ányecska volt a barátnője, és Speibl bácsi az apja, és legfőbb bizalmasa. Állandóan akadékoskodott a kis hülye, ami az orrhangú szinkronban még mindig a fülemben cseng: "Na, de attttyám..!" :)))))
Imádtam!!!!
Lényeg, szerintem ez a fiú, akibe a metrón botlottam, szóval ő volt, akiről Hurvinyek fizimiskáját mintázták...

Mondjátok, hogy ti is láttok az elméletemben fantáziát...:)


3 megjegyzés:

  1. Ha nem teszel be képet,a fazonról akkor is azonnal rájöttem volna,kire hasonlít. :)

    VálaszTörlés
  2. Dejóóóó!
    Egy picit aggódtam, hogy csak nekem rémlik...:))

    VálaszTörlés
  3. http://www.youtube.com/watch?v=YKU2t90NOVg


    :))))

    VálaszTörlés