2008. február 18., hétfő

békávé 12.

Kicsit lemaradtam... De most bepótolom. És szavazást is szeretnék, mert vitába keveredtem.

Egy barátom szerint semmi gond ezzel a nővel. Én megőrülök, annyira kivagyok tőle! A barátom szerint semmi gond, sőt, tökre érthető hogy így van kifestve a nő, mert a smink nélkül semmilyen nem lenne az arca... Szerintem így sem...:-s Rajzolt szemöldök, rajzolt szám... csupa túlzás minden.... És a mondás, hogy a "kevesebb több"??????

Á, nem!!! Ez nagyon ez a durva. A legdurvább, hogy ez a barátom azt mondta: TETSZIK NEKI EZA NŐ!!!!! Hát agyam eldobtam... De lassan értem, miért vagyok facér...

Na, de elég a dumából. Jöjjön a kép.


Kíváncsi vagyok...

2 megjegyzés:

  1. Remegő kezemmel festem ki szememet,
    undorral nézem bámuló fejedet!
    Hiába bámul megannyi Úr,
    kéne a nyakamba egy zongora húr...

    Ha húznád erőból, izmosan szépen,
    kék vér fröccsenne szét a képen!
    Sikolyra nyitnám kirajzolt számat,
    köpnék nadrágodra decens kis nyálat!

    Fújnám a vérhabot, hörögnék éppen,
    nem lennék szürke végre egy képen!
    Feltünni vágyom, egyetlen barátom,
    nem nagy ár érte kegyetlen halálom...

    Nálam a néni szánalmas kettes...:-)

    VálaszTörlés
  2. Benned bíztam..:)
    Egy pillanatig tényleg azt hittem,velem lehet a baj...

    De, köszi!:)

    VálaszTörlés