2008. augusztus 24., vasárnap

békávé 26.


Értem, én, hogy divat a capri nadrág, vagy mi a fenének hívják a térd alá érő méretű cicanacit. Mondjuk egy kezemen meg tudom számolni, hányszor láttam olyat, ami jól is nézett ki...

Na, az alábbi jelenség nem tartozott ezek közé. Miért kell pont ezt a divatot követnie egy lánynak, aki buckó, és amint felvesz egy ilyen nacit, elszorítja a lábát, ami olyan lesz, mint egy kötözött sonka, és ráadásul az összenyomott bőrön kihangsúlyozódnak a narancsbőr gödröcskéi... Komolyan büszke, mikor ezt a tükörben látja?



Jójó, így néhány kép után felmerülhet, hogy mit izélek, ezek a lányok felvállalják magukat. Értem én. De azért, mert elfogadja és kibékül magával (amit én magam is nagyban támogatok!!!), az szerintem nem jelenti, hogy el kell dobni az esztétikát és a nagy tükröt az előszobából....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése