2008. január 30., szerda

békávé 1.

Nincs jogsim, nincs autóm. Nap, mint nap a BKV járataival közlekedem. Mióta feltalálták a fényképezős mobiltelefont, azóta nem csak elmesélni tudom, hogy milyen hihetetlen arcokkal és látványokkal hoz össze élet a buszokon, villamosokon és metrókon, hanem meg is tudom mutatni.

Szemétség? Lehet. Én inkább kritikának nevezném. Úgy 2 éve tervezem, hogy létrehozok egy blogot, és közkinccsé teszem ezeket a képeket. Most annyi képem van, hogy egy jó darabig tudok szórakoztatni velük..:) Szóval gondoltam, Budapest divatdiktátorával vágjunk bele. Ez volt az egyik legkeményebb...

...már értitek, miért vágtam bele???? :)

4 megjegyzés:

  1. Transzvesztita volt az "illető" ?:)

    VálaszTörlés
  2. Igeeeeen! :))

    Ennek nagyon ideje volt már!
    Igaz, én láttam a gyűjteményed a Salgón, de tessék csak megosztani a közzel!!!

    :))))

    VálaszTörlés
  3. Az a vicc, hogy ez egy egyszerű, középkorú nő volt. Jó, egy kis divatficammal...
    Szerintem egyszerre olvasta a Cosmo-t és a National Geographic-ot, és belealudt...

    Zsolti, ha te azt tudnád, hogy mennyi minden történt Salgó óta a békávé-járatokon..! Lesz, amivel még téged is megleplek majd..:)

    VálaszTörlés
  4. Neeeem...
    A Zone Clubon nézte a Divatdiktátorokat :)))

    Én érdeklődve várom a meglepetéseket :)))

    VálaszTörlés